خاطرات روزانه

متن مرتبط با «قضاوت نکنیم» در سایت خاطرات روزانه نوشته شده است

قضاوت

  • نیلوبلاگ

    گاهی اوقات هست،خودمون به دیگران نگاه میکنیم و به خاطر شرایطشون،شخصیتشون،و... از بالا بهشون نگاه میکنیم.گاهی این حالت برای خودمون پیش میاد.یعنی بقیه به ما از بالا نگاه میکنن.. ولی،اگه ادم یکم بشینه و منطقی فکر کنه،میبینه که اصلا در مقامی نیست که بخاد دیگرانو قضاوت کنه...اینکه یکیو ببینیم که حالا مثلا یه صفت بد اخلاقی داره،خودمونو بزاریم جاش و قضاوتش کنیم درست نیس،درستش اینه که،ادم از اول تولد خودشو بزاره جای اون فرد؛اگه ماهم تو شرایط اون فرد با تربیت پدر و مادر اون فرد با فرهنگ خونواده ی اون فرد ...

    ادامه مطلب