خاطرات روزانه

متن مرتبط با «راهیان» در سایت خاطرات روزانه نوشته شده است

راهیان نور

  • نیلوبلاگ

    -فاطمه؟(استیکر قلب) +بله؟-میدونستی امسال راهیان اگه ببرنمون،میریم غرب؟ +نوچ(استیکر قلب)،وای کاش ببرنمون -نمیدونی صبح چقدر ذوق کردم،فاطمه دعا کن،خیلی دلم تنگ شده +منم ...انشالله که بریم -انشالله پارسال ،توی ابان بود که خیلی یهویی بحث راهیان پیش اومد.یعنی یه روز اومدن اعلام کردن که هر کس میخاد بره راهیان به خانوادش اطلاع بده،که فردا بیان.که البته ما ورزشگاه بودیم اون موقع و فرداش که دیدیم دارن میان ثبت نام،از ترس اینکه ظرفیت تکمیل بشه از مدرسه زنگ زدم به خونه،و با مامانم صحبت کردم،مامانم گفت به ...

    ادامه مطلب