خاطرات روزانه

متن مرتبط با «اردیبهشت زن» در سایت خاطرات روزانه نوشته شده است

اردیبهشت....

  • نیلوبلاگ

    امروز،نهم اردیبهشت ماه هزار و سیصد و نود و پنج.... امروز پنجشنبه س.صبح ساعت 8:30 بیدار شدم و از ساعت9:30h اومدم بالا که درس بخونم.دبیر زیست گفت فصل گردش مواد رو بخونیم،با اینکه شنبه زیست نداریم ولی برنامه یکشنبه سنگینه . داشتم فکر میکردم که فقط یک هفته و نیم دیگه سر کلاس درس میشینیم،و آین یعنی دوم دبیرستان هم تموم شد!چقدررر زود گذشت....اصلا باورم نميشه!انگار همین دیروز اول مهر بود!!!امسال وااااااااقعا زود گذشت... این روزهارو خیلی دوست دارم ؛روزای آخر سال تحصیلی،روزای بهاری.......

    ادامه مطلب